HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.23. 21:05 Dram

a zsánerem

ugye az nem lehet hogy olyan szerencsés vagyok a körúton haladva, hogy minden megállóban látok szép nőket?
mert inkább velem lehet a baj..
a logikus megközelítés az , hogy ahogy egyre idősebb vagyok, a szóbajöhető nők száma is egyre nő
a pozitív az, hogy egyre jobban figyelek a részletekre
az empatikus, hogy kíváncsibb vagyok mint valaha
a negatív, hogy szexelni akarok mert itt a tavasz
ok:)
legyen mind egyszerre, de akkor is tény, hogy az alap ízlésem nem változott
az indiánokat szeretem.

és erről egy barátom apja jut eszembe, aki író
állandóan félmeztelenül gépelt miközben  mellette beszélgettünk
nem is hallott minket, aszott testét a láncdohányossága állandó földöntúli füstbe burkolta, komoly ember. egy ilyen alkalommal egyszer csak felnéz és azt mondja nekünk:

"egy indián megy az utcán
hogy indián, látom a cuccán
haja szőke, szeme kék
és mindenki tujda róla, hogy svéd"

:)fél perc döbbenet után röhögtünk ötöt,
de ezt már nem hallotta, írta tovább az ehhez cseppet sem hasonlító művét..

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr56439327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása