HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.05.18. 21:45 Dram

csaknyuginyugi

 (folyt.) ..és tényleg semmi mást nem akartam mint az események sodrását kis időre megállítani, észre sem vettem hogy ezen a tetőn a kémény mellett még voltak néhányan, arab fiatalok..csak mikor az a finom illatú füst megcsapta az orrom akkor néztem körül.

elismerősen biccentettem feléjük mosolyogva..mire ők kérdezték, kérek-e...mondom..jólesene de inkább később....oké majd szólnak valakinek:) ..aztán még beszélgettünk egysmást a kairói éjszakáról...végül...lelombozódván hogy ebből sem lett fejből üresen kibámulás..leballagtam. a nagyteremben egy újabb szám készülődött, gondoltam megvárom...

egy magas nagyon vékony srác jelent meg a színpadon...ilyesztően beesett arccal és nőisen kifestett szemekkel,,,színes földig érő ruhában...híres személyiség lehetett, mert rengeteg helyi tolakodott az első sorba nézni őt...de ő láthatóan keresett valakit a szemével a tömegben....szinte kínos volt, hogy..még mindíg nem találta...egyszer csak kiszúrt engem leghátul a sötétben...na neee...átvergődött a tömegen értem.

és a srác elkezdett velem forogni a színpadon...a sokréteg színes szoknya...pörgette fölöttünk...majd harangot formált és eltakart minket..egész közel állt hozzám és a fülembe súgta.... Úgy hallottam kerestél... sejtelmesen mosolygott...mindezt nagyjából 300ember előtt..diszkréten:)

 a 10 perc alatt amíg újra rájöttem miért nem szeretem a körhintát, lassan le is mondtam talán örökre arról, hogy az események folyásának ellenállni próbáljak....wei wu wei

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr44475962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása