HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.05.29. 21:29 Dram

ma egy olyan

emberrel voltam aki nagy focirajongó, ez persze még nem lenne hírértékű (főleg nekem aki leragadtam a vizilabdánál:)  de úgy már édekesebb, hogy nemcsak saját focipályája van de focicsapata is. Fiatal tehetségekkel foglalkozik. Sétálgatunk épp...mikor egy kisrácot meglát teljes mezben, megkérdezte hol játszik, hogyan, medícsérte, és lendületből az anyukáját is... majd továbbmentünk.

Mindíg kiszúrom a focistákat- mondta büszkén

elröhögöm magam, ránézek felhúzott szemöldökkel...

Teljes mezben volt!!:) szúrj ki egy egy zongoristát baszki...az nem lesz a hóna alatt.:))

 --------

kivettem a néhány napja folyamatosan hallgatott Ruttkaibori cd és beraktam ezt...ebben sincs mondanivaló, csak élveztem.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr64494110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tenmagam 2008.05.29. 23:37:58

Alakul... asszem van remény a régidre:)

Tenmagam 2008.05.30. 00:46:49

A zenei izlésed .. okés:).. DE! Ki az a Ruttkai Bori???!
Vagy- Péterffi?:)

Dram 2008.05.30. 08:55:39

a ruttkaibori és a specko jedno
így vannak együtt...
most már a link is működik.

Tenmagam 2008.05.30. 09:17:34

:)

Köszi
süti beállítások módosítása