HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.06.02. 12:41 Dram

a napba lőtt nyílvessző

milyen szép hasonlat vagy költői kép vagy miafene ez....mindenesetre így éreztem magam

...erős szél volt tihany felől...én szembe eveztem kajakkal, ameddig csak bírtam egy izomfeszítéssel, aztán hátradőltem és hagytam, hogy a szél lassan hazavigyen..20 perc evezés, és 1 óra csordogálás..remek volt.

és olyan is  szombat éjjel egy karaoke bárban rá kelle jönnöm, hogy a tehetség és az önbizalom teljesen függetlenek egymástól..

majdnem én is énekeltem, legalább nekem jó a hangom...csak nem volt megfelelő szám, mert ki ismerte volna fel ezt?...a közönség 20 alatt volt... 

 de hogy miköze ennek a nyílvesszőhöz? lírai hasonlat.. mert valljuk, be hiába repül egyenesen a célja felé, sosem éri el...és még ha el is érné, hamu lenne...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr87499250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása