HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.08.13. 14:01 Dram

a zsúr

egy olyan mulatság ahol vidáman kacarászunk, színes papírtányérokból eszünk, és torta is lesz... egy gyerekkori szerelmem ma meghívott a szülinapijára...van egy lakása egy állami óvodában ami annakidején gondnoki volt, de ma már saját, 17éve nem jártam ott. fiatalkorom sok jelentős lépcsőfoka volt itt. itt tudtam meg, hogy milyen magányosan bolyongani olyan helyeken ahol nemrég még nyüzsgő gyerekzsivaj volt, itt vettem észre, hogy a lányok hatással vannak rám, itt töltöttem vele összebújva egy éjszakát, úgy hogy semmi sem történt..és reggel szinte összeestem mikor ki kellett egyenesednem. itt kezdtem néhány kapcsolatomat úgy, hogy közben ezt a lányt akartam...de ő tabu volt. a legjobb barátom húga....ma már nem akarok minden pillanatban csókolózni vele, és tudok figyelni arra is amit mond. pl. hogy elvált, meg hogy új céget alapít, meghogy jó így neki singliként...aha.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem mulatság


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr57614222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása