HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.12.10. 10:02 Dram

a forralt bor

az ugrott ma a vörösmarty téren. és ennek egy oka volt, a lehetlen büdös amit a sok látványszakács követ el ott. igen...érzékeny az orrom. talán tényleg. és igen...volt már olyan is, hogy délben egy étteremből kijőve magammal hoztam azt az olajfelhőt és komlpett ruházatot vásároltam hamar...igen, talán én vagyok érzékenyebb az ilyesmire, viszont remekül meg tudok különböztetni illatokat...sőt.
így az idei első forralborom még hátravan.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr23814441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása