HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.12.10. 10:03 Dram

ma nem eszem

semmit. ezt általában hétfőn szoktam érezni a hétvégi kalóriakúra után.
simán kibírom
van, hogy délig is..
olyankor már nem vagyok túl kreatív, az egyetlen amire fogékony maradok a képes szakácskönyvek a konyhában.
nemsokára dél..

egyébként nem csak kalória volt, hanem mozgás is.
szombaton felemeltem egy komódot,  este tánc egy barát koncertjén..
vasárnap pedig főleg arcizmomra gyúrtam.
demessze van még dél...
----------------


13.37 remek volt az ebéd.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr14814444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása