HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.12.21. 22:16 Dram

d m

két ártatlan betű
amíg önmagukban állnak, de ahogy szavakba kerülnek, felforgathatják a világod m

péntek este, egy étteremben ahol a meglepetés buli meglepetés díszvendége voltam, és lemerülés előtti állapotomban úgy gondoltam hogy nem árthat meg az a pár pohár 100os agavé párlat...na akkor volt egy szó

ha az nem lett volna, egészen biztosan tovább mulatok, újabb számokat kérek a pultostól
ha az nem lett volna akkor az esőben nem kezdek el dühösen sétálni a kedvenc hosszú kabátom felhajtott gallérja mögé bújva..
ha az nem lett volna egy óra higgadás után biztos nem ülök be a kocsimba
és ha nem ültem volna..na mindegy.
olyan úgysincs, hogy volna.

mert azon tanakodni, hogy milyen lett volna a tea amit nem ittunk meg melegen, már kár.

az a betű egy lavinát indított el,
és ma kiderült hogy rosszul hallottam

miattad
miattam

készbeszarás

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr13835803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása