HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.01.26. 22:02 Dram

árnyékot vet

 a kezem a billentyűzetre
készen áll az írásra...
várja az isteni szikrát
magamutogató
de az agyam letiltja a gondolatfolyamokat
és visszaszívja...na nem, erről biztosan nem írsz
ülsz
pedig kéne valami....itt van a nyelvemen
nyelvvel nem lehet írni
azt nem....viszont....
mi jutott megint eszedbe?
nincs eszem...és nyelvem sem, csak két kéz vagyok..
ülsz
azt sem tudok, csak nyúlkálni
perverz állat.
fogd be a szád..
mivel?
hm...

jobbkéz vagyok...mesélek...
hidegről melegről szárazról nedvesről..puháról keményről...

lefejellek..
vftzhbg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr33909264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása