HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.01.26. 10:05 Dram

mindig

..azon gondolkodom így hétfő reggel...hogy nem lehetne kedden kezdeni a hetet?


az ügyvéd a tárgyalás szünetében...kiment a folyosóra
védence nem volt túl jó helyzetben
rálőtt egy rendőrre, aki nem halt meg, de ez amerikában még nagyobb szentségtörés mint máshol...
mégis jó kedve volt.
halkan fütyörészett
azt gondolta nem hallja majd senki...de
a vád a visszhangzó folyosón, őt hallgatta...
majd tiltakozott, hogy nem folytatja...
majd beperelte őt, egy külön eljárásban..
pedig, jó dal
én is szeretem fütyörészni

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr20909260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása