HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.02.19. 21:26 Dram

valahol

a tárgyaim, a ruhám, a nyúzottnak tűnő képem, a tegnap esti steak, a cédulás, a régi és új emlékeim, a naplóm..mögött
ott vagyok én.
és ráadásul az is rétegenként
aha
mint a hagyma?
nem...mint egy palacsinta torta

a rétegeket önmagukban értelmetlen kóstolgatni..
egy macska egyensúlyoz az irodám előtti pergolán
adjak magamból kóstolót?
a lábával óvatosan lökdösi le a havat
azt meg minek?
hogy azt nézed? befagytak a halak amiket meghagytál..
tessék az egészet megenni
a farkával egyensúlyoz....
nem vagyok diétás

és...fiúk
kár volt ellopni a kocsimból ezt is úgysem értitek..
ahogy azt sem, hogy ez miért dob fel.
:)
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr86974269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása