HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.02.20. 21:34 Dram

teszt

 annyiféle van...

és amennyin átesünk életünkben nagyjából körül is írja kik vagyunk...

a szeplőteleneknek:
-iQ, felvételi, kresz, job, terhességi, elégedett vásárlói után...már csak a magazinok jószeretővagyoke tesztjei jutnak.
a többieknek meg:
- reflex, hallás, pszichológiai, drog, aids, allergia...


és teszteljük egymást szütelen, kérdésekkel, helyzetekkel, nézésekkel...amire már gépiesen nyomjuk a választ:

A szem visszavillantás
B kinek képzeled magad? nézés
C állmögöttem valaki?
D ez az én formám, pontmost hagytam otthon a k kontaktlencsém..

aztán választásokból összeáll egy élet...

nekem is van választásom
melyik az én .....  betűsorom?
:)


---------------
Márciusban jövök:

R
az ember aki elbukott a tintapaca teszten
mindenről ugyanaz jutott az eszébe...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr56974294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása