HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.03.30. 09:38 Dram

kicsi nagy

volt azaz álmom...gyerekkoromban mikor nagyon kicsivé megyek össze..aztán nagyon nagyra növök
ilyesztő volt mindkettő

mikor nagy lettem a föld csak egy porszem volt a ruhámon...najó az autós pizsamámon
amikor meg kicsi, úgy nőtt fölém a világ, hogy valaminek a részévé váltam..egy alkotó elemévé, egy okos molekulává.
egyik esetben sem csináltam semmit..csak féltem, hogy eltűnt az ismert világ...
a legtöbbször visszatérő álmom, volt.
nappal azon gondolkoztam, hogy miért félek tőle..
1. mert nem tudom irányítani
2. egyedül vagyok
3. éskülönben is mit érdekel engem a világegyetem mega molekulák? a biológia tanárnőről akarok álmodni...

elhatároztam, hogy következő éjjel tudatosan elbánok a félememmel..

ahogy elaludtam, már jött is az ismerős érzés, a növekedés...de nem, csakazértsem fogok megnőni, visszatartom! és ment ment és ment....mikor éreztem, hogy ura lettem ennek a képességemnek hagytam hagy pumpálódjak megint gigásszá...
aztán...körül mertem nézni, végre először....erőltettem a szemem, hogy lássak valamit a sötét semmiben....halványan kivettem egy két bútordarabot, padot.. a környezet ismerős volt...az iskola...néztem tovább
az ajtó...a teremből nyíló szertáré
egy alak ......vékony blúz, miniszoknya
a tanárnő...izgulni kezdtem a felismeréstől...
és....
ne....ne most!
nem akarok összemenni...!!
nem lehet!
basszus

letört voltam reggel és elszántam, hogy igenis az összemenést is vissza fogom tudni tartani...

még ha egy élet is kell hozzá...:)
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr861034635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása