HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.05.28. 20:44 Dram

zajos

belvárosi kopott utca, az üzletben harapni lehet az illatot, és kell is mert tátva maradt a szám a giccsektől amiken  a szemem nem akadt meg...lépcső le, fel....le a földalatt tekergő, helységből helységbe nyíló terekbe...félhomályos folyosóra...függönyök...szeparék, tompa kacajok.

függöny fel...a földön párnák körben és egy alacsony masszív asztal középen...függöny be...a lámpáról egy indián madár tollai lógnak amit nyilvánvalóan a műanyagarcú farkas evett meg mielőtt a nagy vadász...egy szemvillanásával kiterítette őt is a falára. pincérnek csengetek...kérek egy vöröset és két feketét....megkaptam...és nem...nem álmodtam, itt teáztam tegnap harmadmagammal...jó volt. biztosan elmegyünk még...

bocs füleitek, de a kép így teljes.... a tanulság pedig..?

a harcos mindig kivár, még a zebrán is, csak akkor indul el...ha újra piros lett

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr491149727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása