HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.07.01. 10:59 Dram

k.o.

ennyire nehezen induló napom rég volt..

nagynehezen kikecmeregtem az ágyból, és lesétéltam kávét főzni, majd boxeralsóban kiültem nézni a kertet, szegény halak, kiöntött a tó a sok esőtől a csobogó, víz alatt, a teteje tele levelekkel..oké kihalászom. de egy rossz mozdulatnál a hálót letéptem a keretéről...leültem megint nézni, és arra eszméltem hogy a kávéföző hangja nem ébreszt fel még mindig...ja víz kell bele. végre, jó illat..tej...hmm...fújjsavanyú. nanana.. most vettem észre, hogy a pulton a sarokban ott egy gyönyörű paradicsom..tényleg makulátlan, pedig mióta lehet itt? 2-3 hete..mindegy. felvágom..és belül a magok helyén csírák voltak amik beszőtték a belsejét...átsétálok inkább a boltba. A számítógépes rendszer hibája miatt ZÁRVA. tessék? ezekután..az én gépem nem indult el ötöszörre sem, dolgozok a notebookon..majd irány az önkormányzat. Tekintettel az árvizi helyzetre ZÁRVA. mivan?...ezekután felhív a mindentnégyszermondó döntésképtelen ügyfelem akire várok...hogy az időpontot nem felejtette el csak úgy volt, hogy fixáljuk még....de semmi bocs. idegpályáim edzése miatt nem küldtem el a picsába csak gondolatban... mi lesz még ma? 10.45

feltekerem a hangerőt..

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr971219671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása