HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.07.20. 10:41 Dram

20 éves

nem túl közeli rokonaim gyerekeinek tegnaptól kölcsönadtam a balatoni nyaralót...
két rendkivül jóképű húszéves srác a barátnőjével, vonattal
mivel ma reggel jönnöm kellett haza, felajánlottam, hogy elviszem őket szívesen bármelyik szórakozóhelyre ami eszükbe jut
erre azt válaszolták, inkább beszélgetnének velem
...ez most nyalizás?
nem dehogy...kíváncsiak vagyunk
...azt hiszem zavarban lennék ha őszintén kéne beszélgetnem veletek, máshogy meg nem szeretek...
nem vagyunk már kiskorúak..és előhúzott egy literes szilvapálinkát ásványvizespalackban
:) ti ezt szeretitek?...jééé...

pár órával később visszatért a hitem a következő generációban
megint párral pedig nekik, hogy 30 felett is van élet
megint párral..pirkadni kezdett

úgyhogy, akik ma reggel az m7en a tükrükben túl hirtelen láttak meg és mégis félreálltak, köszi..
tényleg késésben voltam
és csak az autóm arca morcos..
az enyémen elismerő mosoly volt.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr781738643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása