HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.07.27. 10:46 Dram

Leg úr

nem véletlenül kapta ezt a becenevet..
neki mindenből a legjobb,legnagyobb ,legújabb kell, de ugyanakkor sóher.
ami végzetes párosítás mert sosem elégedett igazán, vagy a dologgal vagy az árával...

emlékszem mikor az öregedő sportkocsija helyett egy nagyobb kocsit vett és úgy gondolta felújíttatja a régit...az nem kellett neki ahol én csináltattam mert drága, így boldogan hívott fel, hogy képzeljem talált egy aranykezű karosszériást, aki bár erdélyi, és kell neki szállás de bármit megcsinál. így lett, hogy a szállás, a vekerlei kisház előtt, egy csöndes mellékutcában állt neki javítani az ember...már egész jól állt, csak az alvázjavítások voltak hátra mikor kihívott büszkén, hogy nézzük meg a művet.

együtt mentünk autóval.. a nagy lombos fák árnyéka közt átszökő fényfoltok lustán csúszkáltak az üres úttesten...és bekanyarodtunk az utcába.
akkor láttam Leget először fehérnek..elakadt a mondattal
ott állt az autója..... oldalára borítva és egy koszos fekete ember az alján kenegetett valamit ecsettel..
Micsinálsz...!!?....javítom az alját.....
De az oldala összetörik!......mondtam, hogy csak holnapra lesz meg főnök, azt reggel kijavítom...

és nem tudtam hogy röhögjek vagy sírjak....amit aztán vele kapcsolatban még sokszor éreztem így..mikor a törhetetlen karbon árbócai egymás után repedtek kettészét a kertben (!),vagy amikor a kilyukaszthatatlan vadvizi gumikajakja leeresztett..

Leg úr idén úgy döntött stéget csinál, de a legmasszívabbat..sok méretes vas, és deszka helyett vastag palló...és kész a mű. a kertben....de nem lehet mozdítani, najó majd ha lejönnek páran a haverok közül...még páran..még páran
így lett, hogy Leg hátul tolta és előtte 10en vonszoltuk a monstrumot a vízre
pár óra múlva a helyén volt...
a legnagyobb lett...akár a saját emlékműve lehetne...messze kimagaslik a többi közül, a 260 cunamibiztos centijével...
de valahogy mégis olyan furán hat
a térdig érő vízben..

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr761738659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása