HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.08.05. 11:00 Dram

első nyilvános megszégyenítésemre

készülődött az ovónő.. szeptember volt
összehívta a csoportokat az udvaron és kiállított eléjük. álltam a sünire nyírt hajammal, napbranítottam és néztem a tornacipőm orrát topogva..
- Tudjátok, meg gyerkekek, hogy ő az a fiú aki eltörte a két új tollasütőnk közül az egyiket, direkt. neki köszönjétek egész évben, hogy nem tudtok majd játszani...
- de...én..
- hozzá menjetek majd mindig mikor eszetekbe jut az egy darab ütőröl...hogy de jó lenne...
és egyre hangosabban beszélt és beszélt, és én lassan elsüllyedtem szégyenemben..már csak a felsőtestem látszhatott ki az udvar betonjából mikor felcsillant a remény..
- mégis.... hogyan gondoltad mit fogunk ezzel most csinálni?
és látványosan odanyújtotta nekem..
higgadtan elvettem és azzal a lendülettel átdobtam a 3m magas kőfalon a szomszéd gyárépületbe...
sakk 

matt

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr471738691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása