HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.08.11. 11:08 Dram

utas és holdvilág

az elején szemöldököm felvonva nem értettem miért ajánlották életem legkülönbözőbb szakaszaiban ezt nekem
ilyen címmel...ellenáltam mostanáig
a közepén félni kezdtem, hogy ennyire félreismertek
 és mégis a főhős minden tettéért úgy szégyelltem magam mintha én lettem volna
de a végén megértettem...
fel kell nőnöm.

legalábbis ez az üzenet, azoktól akik sosem értik, hogyan kerülhetek percek alatt szürreális helyzetekbe

pedig egyszerű

wei wu wei

mint az ittlétem...
a monitorom hátterében ott ketyeg az lb
néha elindítom a félkarú rablót és pörgetek egyet
ki van itt?
sokan
rutinosak, csalódottak, reménykedők, hivatásosok, újrakezdők, nagyképűek, elrontottak, hiperaktívok,... érdektelenek
tudom
tudom és mégis...ha rossz napom  van ritkán,  simán megállít egy vastag száj, egy kihívó dekoltázs...
teszek egy megjegyzést...és titokban remélem, hogy a válasznál már nem leszek elég kíváncsi..
így szokott lenni
és akkor ujra önmagammá változom
aki tudja, hogy az utak akkor is kereszteződnek ha átnevezzük őket
ámen
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr411738713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása