HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.08.30. 11:49 Dram

hát te..

semmitsem változtál!!...kiáltott fel Sz...hosszú haját félrelobbantva a pontosan becélzott szembeszélben
..végignéztem magamon
hm tényleg....?

Sz
a lány aki törte zúzta a tiniszíveket
aki az ujja köré csavart bárkit csak azért, hogy azzal a perdülettel eldobja..
aki azt gondolta, hogy nálunk sokkal különb lesz a nagy Ő..
így is lett...
a bátor férfi 18 évesen teherbe ejtette..és egy pár év múlva talált végre munkát is...rendőr lett ...amíg ki nem rúgták...
(ahhoz mit kell csinálni?)

itt viszont el kellett gondolkodnom magamon...
mert rájöttem, hogy a sértettpöcs bennem csak azt hallja meg, ami elégtételnek hangzik..
és onnantól már a jót is kezdtem meghallani

nemsokára viszont Sz... maga vágott bele, a dolgokba amik miatt gyötri a lelkiismeret...leállítottam
tényleg... nem is tudja miért tette
mert ilyen vagy...
vágtam rá... learatva a hirtelen kitörö nevetést, pedig nem viccnek szántam, élvezte megalázni az embereket...
nem adtam esélyt se neki a feloldozásra
pedig miből állt volna azt hazudni, hogy nem is emlékszünk
és különben is
talán mostanra megváltozott

egyébként kinek volt az ötlete a vigadó téri szökőkúthoz tenni az osztálytalálkozót...hétköznap a délutáni csúcsban?....
nekem..szólalt meg Sz...ártatlanul mosolyogva...
itt dolgozom a vörösmartyn.

na jó hagyjuk:)

örüljünk annak, hogy itt vagyunk
és felnőttünk
vagy majdnem...
 hm.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr171738835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása