HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.10.08. 12:50 Dram

melltartóját megigazította

oldalra fordulva megnézte magát a tükörben...
-nőtt a mellem....mert híztam..majdnem 57kg vagyok...de így jobban tetszik a hasam is...hogy nem olyan lapos
-nagyon csinos vagy
-irígylem Bét, hogy akkora melle van...óriási........két kezzemel is alig tudtam megfogni az egyiket...
-..hiányzik?
-igen...kicsit......jó volt....mikor a mellbimbóját harapdáltam már majdnem elélvezett...
-ha ennyire fontos neked a mell, miért csak kismellű nőket festesz?
-....nem tudom..de egyre inkább nem fontos...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr931738996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása