HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.10.12. 12:54 Dram

ha esett az eső nyáron,

beültünk az unokatesómék kisházának fedett teraszára és türelmesen vártuk, hogy vége legyen
ha még öt perc múlva sem állt el kitaláltunk valamit
rajzoltunk, kártyáztunk, tornáztunk...milyen idillien hangzik
de ennyire jók nem voltunk
... a papíron esetlen meztelen nők voltak, pénzben kártyáztunk és a torna abból állt, hogy unokabátyáim megpróbáltak megverni...
bár az egyik csak egy hónappal idősebb mint én de most is unokaöccsének mutat be..
eleinte megvertek
aztán már nem
akkor kezdtem élvezni a vizilabdát
de visszatérve az esőre...nekem az elmélyülés és alkotás időszakát jelenti azóta is
vezetés közben nyugodtabban bambulok
kreatív vagyok az ebédválasztásban
és bármikor tudok meztelen nőt rajzolni
vagy csak egy részét
így jártam ma is
a tárgyalás első szakaszában elkészült az a két gyönyörű láb..az egyik felhúzva, a másik lefelé lógatva a szövegmező egy alkalmas részén..
szép
a következő szakaszban teste is lett...és szép hetérám épp csak megkapta a fejét mikor a búcsúzásra került a sor...
kezet fogtam mosolyogva..majd rám nézett kérdőn
akkor..elvinném a tulajdoni lapot..
uuu!
....küldök hamarosan egy másikat
a szépség azóta is ott heverész mozdulatlanul
de mintha a mosolya kajánabb lenne
vajon mit élvez ennyire?
hogy elcsavarta fejem?
vagy, hogy máris költöttem rá?

egyébként mindegy...élvezem ha élvezi

aztán jutott eszembe, hogy ezt a művészeti ágat megalapítom
sőt fejlesztem és a következőkben már csak 10 és 20 ezresekre rajzolok...
amik aztán bejárják az országot...
a kiváltságosabbakat pedig jutalomból, dolláron küldöm világot látni...

hm...:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr601739004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása