HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2010.04.15. 23:30 Dram

10.01.01.7.00

füstös lokál, avitt falak, puha bútorok..pezsgők, csillingelés, ének
kínos volt ahogy maszatosképű barátom odalépett hozzám
nem festett túl jól abban a hosszú fekete kopott kabátban, egyáltalán nem hasonlított a címlapfotójára, és az sem volt jó fej ahogy mint egy kezdő nepper odasúgta...
gyere mutatok valamit !
közös múltunkra tekintettel  elvonultam vele a sötét oldalra,  ahol izgatottan egy kis üditős üveget húzott elő..

mit akarsz ezzel?
ez tonic sűrítmény...! - és elégedetten várta a hatást, de látta, hogy semmi - kinin!!
tudom, hogy kinin van benne. és? nem vagyok maláriás..
nem is azért, ilyen mennyiségben egyfolytában állni fog tőle a farkad..
tényleg?...de én úgy érzem így is többször áll mint illendő lenne
akkor nem érdekel?
akkor nem...
és egy perdülettel visszaindultam a helyemre, ám félúton megfordultam
...és meddig..?

ebben a pillanatban 3 lövés dördült, ő összeesett

lehet hogy...?
majd még három..és összerezzentem..engem talált el?
elkezdtem végigtapogatni magam..
arc gallér ing boxer
hm?!
még kettő

felültem az ágyon..a szoba sötét volt
a csiklandozóan puha szőnyegen elbotorkáltam az ablakig a hosszú nehéz függönyök lomhán hussantak szét kiköpve engem az ablakfülkébe,
hunyorogtam..
néztem ahogy a kukások takarítják az óvárosi főteret, amin tegnap még hömpölygött a tömeg..
a maradék petárdákat durrogtatják
siettek, nemsokára itt fognak állni megint..ahogy minden egészkor várva a csodaóra játékát....most is zenél...meg kéne már néznem, talán délután..
addig visszafekszem
a nehéz függönyök ismerősként nyíltak szét újra, a résen pedig behasított a fény a szobába..
végig a kapanén az asztalon a boros pezsgős üvegeken, az ágyon,
aztán lesiklott egy csípőn, hogy elakadjon abban a derékban..
alszik
mögétérdeltem
volt még ott egy nyitott ajtó...
és egy üres tonikos doboz..
kinin mi?
haza kéne mennem..
talán holnap....

 

2010-01-04 22:38:54

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr11925185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása