HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2010.04.15. 22:16 Dram

semmi köze a szexhez

a camemberttel töltött gombának, ahogy még ott fortyog benne a sajt
a jéghideg borospoháron legördülő cseppeknek
az üveg mögött egymásba gabalyodó lángnyelveknek
nekem mégis felállt

pihenj!..néztem rá erélyesen.. ez most nem alkalmas

hm...megpróbálok figyelni a többiekre az be szokott jönni ...valami misztikus lélekelemzős játékot játszanak..ahol kihúzott fogalmak alapján magukról beszélnek...nyomasztóan komoly..
én is játszom? én jövök? és felolvasom fennhangon a kártyákat..

szerelem....sokatmondó bólogatások

vonzerő....cinkos mosolyok

érzékiség...halk moraj

gyakorlás....na itt kirobbant nevetés, majd mégyegyet húztam a többszázból

gyakorlás....és ezzel el is dőlt a játék további menete...

szeretem ha nevetnek, de megkönnyebbültem, hogy nem kell lelki élve önboncolást tartanom...

viszont gondolkodóba ejtett, hogy bölcs dolog-e holnapután elmennem 10 pasival összezárva a jeges tengerre...?

 

2009-10-19 00:21:09

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr831925009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása