HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.01.08. 22:18 Dram

megvolt new york

és persze egymás szemébe belenézve kezetrázás..
és persze a finom kávé az omlós süti és a pucc..
boscolodisneyland

én meg...:) az örök konformista ellenálló...bár zakóban...de felette egy fekete katonazubbonyszerűségben és egy trockista sapkában...hirdettem az egyenlőséget
ami persze nincs
mert nekem a körúton komoly kihívás volt helyet keresnem, míg akivel voltam az simán megállt elakadásjelzővel a bejárattól balra.
ha ezt egy egyszerűbb autóval teszi, elvitték volna öt perc alatt
de az még másfél óra mulva is ott villogott szorgosan hirdetve, hogy a vezetője fontos, veszélyes, és siet...és elakadt
de a jeleket nem mindíg értelmezzük helyesen:
mert ő őszintén azt gondolja, hogy ha nincs hely joga van ott parkolni ahol egyébként tilos..bevállalja, hogy szídják, hogy megbüntetik, hogy nekimennek.., de mérlegel és fontosabb a találkozó..
egy hős
rossz neki nap mint nap küzdeni az emberek megvetésével, ezért is sötétített az ablaka...
szegény
én kedvelem..
sajnáljad te is:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr48293108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása