HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.01.27. 23:11 Dram

a divat mondja meg, hogy ki vagy

beszélgettem egy ismerősömmel aki cipőket gyárt külföldön
(ismert márka, exklúzív és eszembe nem jutott, hogy magyar vonatkozása van)
sírt nekem, hogy is van ez a leértékelés
minél inkább divat termék annál hamarabb megy ki abból..
ha nem adta el a szezon alatt akkor már sokszor a tizedéért adja, ami kevesebb mint amibe neki kerül...na igen mondom én, mi lenne ha kicsit klasszikusabbakat gyártanál? az nem futna le egy szezon alatt...az igaz, viszont a vendégköre megváltozna olyanokra kik nem foglalkoznak a divattal, és akkor nem is adhatna ennyiért egy cipőt....végül ugyanott lennél nem?...talán, de akkor unatkozna:)
jaa..

tegnap a balatonon voltam, szép volt mint mindíg...de nekem akkor is az ha másnak nem...kb. délig dolgom volt, utána pedig belecsobbantan, egy szálloda medencéjébe siófokon ahol van egy nagy sodrófolyosó..mindegy. tele volt családokkal akik töltötték a hétvégi wellnesst
falanszterszerűen egyformák voltak a szállodai köpenyeikben
és úgy érezték mind...ez jár nekik!
egy egész hét pénzhajtás (apukák) és gyereknevelés (anyukák) után.
nincs baj ezzel, csak eszembe jutott egy ismerősöm aki már nemigen tud otthon maradni, mert A Pihenés ...ez lett. csak és kizárólag. lehet persze, hogy ez egy mai családmodell és az otthon csupán az a hely ahol hétköznap aludni térünk...hm

szóval a szállodában, minimum luciferként éreztem magam a divatos wellnessegészség szent helyén, a hófehér köpenyek törölközők földjén,
bokáig fekete kapucnis köpenyemben (UCB..:) félhosszú hajammal...és a fejessel a medencébe...
annyira zavarba is jöttem, hogy nem buktam fel a víz alól még most sem..:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr32314188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása