HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.09.14. 14:36 Dram

18+

nem alszom éjszakánként

múlt hét pénteken kezdődött... nem indult többnek egy vacsoránál hármasban, meséltem róla, de mindannyiunkban ott motoszkált egy gondolat és egy közös érzés, hogy a konvenciókat felrúgni jó. ennél persze több kellett. hármasban végeztük az ágyban...és több mint izgató volt. harmónikus gördülékeny áramló kíváncsi... másnap nyugodtan reggeliztünk arcunkon kissé bárgyú mosolyokkal, de volt közös megint..a zavartság.

aztán jött a szerda, utóbbi tíz évem legfontosabb napja munkailag, és siker lett. M úgy döntött meglátogat minket, mert csütörtöktől bevállaltam hogy oszt kir. kísérő szűlő leszek...hőstett volt. ...folytatom

------

vagy mégsem

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr12662877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása