HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.04.21. 21:28 Dram

már megint a szexről lesz szó

úgyhogy akit ez hidegen hagy, az ne is olvassa. sőt...nem ajánlom péniszirígy pasiknak sem. és azoknak a nőknek sem akiket bár nem hagy hidegen de úgy érzik eleget tudnak..rólunk.

37 vagyok. sosem volt eseménytelen érzelmi és testi szerelmi életem de szabályos rettegéssel tölt el a tudat, hogy egyszercsak nincstovább...vége..örökre fél hat.... van neve is, kapuzárási pánik, derosszul hangzik!... mindenki fél attól, hogy bezárt ajtókat talál, de hogy kapu, ez még megalázóbb..vagyis kint maradsz örökre....töki. emlékszem mikor tudatosult ez bennem....14 lehettem és már akkor is szexuális technikámat tökéletesítettem, egyelőre persze csak monóban. így utólag azt gondolom, arra azért volt szükségem, hogy minél több zavaró tényező hatására is képes legyek helyt állni. akkor éppen lakótelepen laktunk...volt egy távcsővem, olyan kétcsövű, nem állványos...alapból is tengeribeteg lesz az ember tőle 10perc után....hátmégha csak egy kézzel fogod...de így is jó lett. sóhajtottam egy nagyot, és elképzeltem hogy öregen milyen lesz...mikor remeg, majd a kezem....jó...dehogy jó!hülye. te jó ég...akkor lehet, hogy már semmi sem lesz. hát azóta tart...de pániknak mégsem mondanám. nem dehogy...bátor vagyok

olyasmi érzés mint a halálfélem, és nagyjából együtt is jár...:)

jó tudom, hogy a szex önmagáért csak testmozgás, ezért van, hogy nem használom ki kínálkozó alkalmakat...mindig.

de ahogy érek, egyre jobban élvezem...sőt, egyre tovább is... megaztán, egyre inkább tudom mi izgat...és tudom, hogy mi nem fog (belátható időn belül) és ez megnyugtat...

alapvetően normális pasi vagyok.

csak AZT akarom...:)

baj?

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr701074979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása