HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.05.18. 11:17 Dram

a férfi állt

mozdulatlanul...homlokán izzadságcseppek kergetőztek.  arcizmai pedig próbáltak ellentartani a belső késztetésének, hogy elbőgje magát... de belül így is sírt. 20 éve állt ezen a helyen utoljára..amikor a szigorú szerzetesek az élet útjára bocsátották érettségivel... sosem készült papnak... a belsője mégsem engedte, hogy igazán világi életet éljen. nem volt nő...akit igazán akart volna...egészen mostanáig. az iskola kápolnája egy hosszú magas tetőtér...az oltárnál egy ablakkal. ezen sütött be a nap, csak rá... csak a pap, a menyasszony és én láttam küzdelmét, magával és a fénnyel...amire most kell ki lépnie.

egyik kép sem sikerült, a menyasszony, higgadtan hűsölt pompás ruhájában, mert már nem izgult annyira, mint először az oltár előtt....csodálkozva nézett néha jobbra, a fekete ruha tetejére ahol csak egy fehér fantomarc látszik...

aztán ettünk egy hosszú asztalnál.

de este lett...egy barátom szülinapja a liszt téren

és ittunk egy hosszú asztalnál

rájöttem megint, hogy egy nagy csapat nem bír ésszerű döntéseket hozni...azért a capella folytatódott, ahol empátiára edzettem a Nőmmel ami még akkor is kitartott, mikor egy bajszos férfi felugrott a színpadra akinek leánybúcsuja volt, sőt még akkor is mikor egy kirúzsozott másik megsimogatott...és akkor fogyott el, mikor a kivilágítatlan labirintuson keresztül, ahol nagyon sok zsákutca van...kellett volna eljutnunk a wcre...de

inkább itthon mentem el.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr1001128350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása