HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.06.30. 13:08 Dram

a hajók

mindig is vonzottak, és mégis...
mintha az élet azt tartogatta volna nekem, hogy csak "érett fejjel" vitorlázzak először...akkor már elmúltam 30
de miért?
mert az élet biztos tudta, hogyha ezzel előbb kerülök kapcsolatba, akkor pont nem érdekelne semmisem
így is necces...

ha tehetem megyek
mint most pénteken is,
a sós vízen lesz majd időm elgondolkodni megint, hogy miért is kell nekem haza mennem?

pedig most még tudom...:)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr611663450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása